Hem/Vanliga frågor
Vanliga frågor2020-10-04T12:32:04+02:00
Produkt information och priser2020-10-15T08:20:36+02:00

Brödogram.se reserverar sig för eventuella fel i pris- och produktinformation eller i övrigt på hemsidan. Vid eventuella felaktigheter förbehålls Brödogram.se rätten att korrigera detta i efterhand. Vi reserverar oss för prisjusteringar, slutförsäljning, lagerdifferenser, tekniska problem, ändringar av tekniska specifikationer och eventuella typografiska fel på vår sida eller i våra annonser. Vi förbehåller oss rätten att annullera felaktiga ordrar.

 

Kan jag kombinera olika rabatter och erbjudanden med varandra?2020-10-15T08:17:34+02:00

Det går inte att kombinera olika rabatterbjudanden med varandra då det endast går att registrera en kod per beställning.

Vad är minsta belopp för att handla på Brödogram.se?2020-10-27T10:26:43+01:00

För att lägga en beställning på Brödogram.se behöver du handla varor för minst 250 kronor.

Levererar ni till mitt område?2020-10-04T12:27:53+02:00

Vi levererar till många områden inom Storstockholm och Uppsala, besök vår hemsida för att se om vi levererar till just ditt område!

Jag har fått en leveranstid, men jag är inte hemma då, vad kommer hända?2020-10-04T12:27:35+02:00

Observera att om du beställt glass så måste du eller någon vara tillgänglig för att ta emot varorna, annars blir det milkshake av glassen ☺️

Jag vill ha min leverans en specifik tid, hur gör jag?2020-10-04T12:26:57+02:00

Vi kan tyvärr inte leverera på en specifik tid, men du kommer få ett email kvällen innan din leveransdag där din estimerade leveranstid framgår. Om du inte är hemma då så hänger vi din vara på dörren. Observera att det är viktigt att någon kan ta mot din leverans om du beställt glass.

Jag har ångrat mig och vill ha min leverans på en annan dag, hur gör jag?2020-10-04T12:26:15+02:00

Vi kan tyvärr enbart ändra leveransdatum senast dagen innan leveransdag innan klockan 16:00 då vi lägger ordern till bageriet då och vi kan inte komplettera/ändra efter det. Om du vill ändra din leveransdag med större framförhållning så kan du maila oss på kontakt@brodgram.se

Jag vill beställa leveransen en specifik dag, hur gör jag?2020-10-04T12:25:31+02:00

När du kommer till sidan där du har kassan kan du välja den leveransdag som passar dig*, men skynda på, det finns bara en begränsad mängd leveranser vi kan göra varje dag!

*Alla andra uppgifter måste fyllas för att kunna välja leveransdatum!

Har ni barbari eller Sangak?2020-10-04T12:23:31+02:00

Ja! Klart vi har det ☺️. Men vi bakar det persiska brödet på tisdagar & fredagar och kan bara leverera det då, det måste ju vara dagsbakat trots allt!

Du beställer enkelt på www.brödogram.se och vi kör hem det till dig ??. 

Se till att lägga in din order idag så du inte missar nästa körning ?❤️

Vad kostar det att få hem mitt bröd?2020-11-06T15:07:35+01:00

Fraktfritt är det om du bor innanför tullarna i Stockholm. I annat fall kostar frakten 39 kr.

 

Ni är för dyra, varför det?2020-10-04T12:21:06+02:00

Då vi arbetar endast med färska och ekologiska råvaror samt kör brödet till din dörr blir det svårt för oss att ha lägre priser. Dock jobbar vi dagligen med att förbättra vår tjänst.

När får jag min leverans?2020-10-04T12:20:46+02:00

Vi gör vårt bästa för att kunna leverera det under dagen. Du bör ha det innan klockan 20:00 på din valda leveransdag.

Hur kan jag kontakta Brödogram?2020-10-04T12:18:23+02:00
Du är alltid välkommen att kontakta oss på kontakt@brodogram.se
Kan jag hämta mitt bröd själv?2020-10-04T12:19:18+02:00

Vi säljer inte vårt bröd över disk eller i en fysisk butik utan har vår försäljningen endast via vår hemsida www.brödogram.se

Vart har ni ert bageri?2020-10-04T12:19:50+02:00
Vi arbetar med flera bagerier och väljer de bästa varorna från varje leverantör, så att du alltid kan vara trygg i att du får toppkvalité hela vägen hem.
Till toppen