Vanliga frågor2020-10-04T12:32:04+02:00
Hur kan jag avboka min beställning?2021-09-20T14:03:54+02:00

Du har möjligheten att avboka din order och få tillbaka dina pengar om du meddelat oss via email (kontakt@brodogram.se) detta senast 10:00 dagen innan leverans. Efter 10:00 dagen innan leverans har vi ingen möjlighet att avboka en order eller betala tillbaka betald belopp.

Produkt information och priser2020-10-15T08:20:36+02:00

Brödogram.se reserverar sig för eventuella fel i pris- och produktinformation eller i övrigt på hemsidan. Vid eventuella felaktigheter förbehålls Brödogram.se rätten att korrigera detta i efterhand. Vi reserverar oss för prisjusteringar, slutförsäljning, lagerdifferenser, tekniska problem, ändringar av tekniska specifikationer och eventuella typografiska fel på vår sida eller i våra annonser. Vi förbehåller oss rätten att annullera felaktiga ordrar.

 

Kan jag kombinera olika rabatter och erbjudanden med varandra?2020-10-15T08:17:34+02:00

Det går inte att kombinera olika rabatterbjudanden med varandra då det endast går att registrera en kod per beställning.

Vad är minsta belopp för att handla på Brödogram.se?2020-10-27T10:26:43+01:00

För att lägga en beställning på Brödogram.se behöver du handla varor för minst 250 kronor.

Levererar ni till mitt område?2021-08-25T11:22:38+02:00

Vi levererar till Stockholm och Uppsala med omnejd. Till områden som vi inte har leverans till, skickar vi det med Postnord så som till andra städer till exempel Malmö, Umeå, Gävle, Västerås m.m

Jag har fått en leveranstid, men jag är inte hemma då, vad kommer hända?2020-10-04T12:27:35+02:00

Observera att om du beställt glass så måste du eller någon vara tillgänglig för att ta emot varorna, annars blir det milkshake av glassen ☺️

Jag vill ha min leverans en specifik tid, hur gör jag?2020-10-04T12:26:57+02:00

Vi kan tyvärr inte leverera på en specifik tid, men du kommer få ett email kvällen innan din leveransdag där din estimerade leveranstid framgår. Om du inte är hemma då så hänger vi din vara på dörren. Observera att det är viktigt att någon kan ta mot din leverans om du beställt glass.

Jag har ångrat mig och vill ha min leverans på en annan dag, hur gör jag?2021-08-25T11:23:27+02:00

Vi kan tyvärr enbart ändra leveransdatum senast 48 timmar innan leveransdag då vi lägger ordern till bageriet då och vi kan inte komplettera/ändra efter det. Om du vill ändra din leveransdag med större framförhållning så kan du maila oss på kontakt@brodgram.se

Jag vill beställa leveransen en specifik dag, hur gör jag?2020-10-04T12:25:31+02:00

När du kommer till sidan där du har kassan kan du välja den leveransdag som passar dig*, men skynda på, det finns bara en begränsad mängd leveranser vi kan göra varje dag!

*Alla andra uppgifter måste fyllas för att kunna välja leveransdatum!

Har ni barbari eller Sangak?2020-10-04T12:23:31+02:00

Ja! Klart vi har det ☺️. Men vi bakar det persiska brödet på tisdagar & fredagar och kan bara leverera det då, det måste ju vara dagsbakat trots allt!

Du beställer enkelt på www.brödogram.se och vi kör hem det till dig ??. 

Se till att lägga in din order idag så du inte missar nästa körning ?❤️

Vad kostar det att få hem min order?2021-08-26T13:21:33+02:00

59kr är det om du bor innanför tullarna i Stockholm. I annat fall kostar frakten 79 kr i Stockholm och Uppsala med omnejd. Till andra städer där vi behöver skicka beställningen via postnord kostar frakten 139 kr.

Alltid fraktfri när man handlar minst 690kr!

 

Ni är för dyra, varför det?2020-10-04T12:21:06+02:00

Då vi arbetar endast med färska och ekologiska råvaror samt kör brödet till din dörr blir det svårt för oss att ha lägre priser. Dock jobbar vi dagligen med att förbättra vår tjänst.

När får jag min leverans?2021-02-12T17:20:04+01:00

Vi gör vårt bästa för att kunna leverera det under dagen. Du bör ha det innan klockan 20:00 på din valda leveransdag.

När du har leveransmetod Närmaste Postnord ombud dvs bor i områden som vi inte kör ut till och behöver posta dina varor till får du ditt paket 1-2 dagar senare. På tisdagar och fredagar skickar vi ut paketet då det under dessa dagar bakas bröd och kakor. Det tar då för dig 1-2 dagar att få paketet. Ett spårningsnummer smsas till dig när paket hämtats upp från oss av Postnord.

Hur kan jag kontakta Brödogram?2020-10-04T12:18:23+02:00
Du är alltid välkommen att kontakta oss på kontakt@brodogram.se
Kan jag hämta mitt bröd själv?2020-10-04T12:19:18+02:00

Vi säljer inte vårt bröd över disk eller i en fysisk butik utan har vår försäljningen endast via vår hemsida www.brödogram.se

Vart har ni ert bageri?2020-10-04T12:19:50+02:00
Vi arbetar med flera bagerier och väljer de bästa varorna från varje leverantör, så att du alltid kan vara trygg i att du får toppkvalité hela vägen hem.

Till toppen